zondag 17 juli 2011

Stokbonen

15 juli

Enkele kleine boontjes had ik al gezien, maar toen ik beter keek bleken er al hele grote stokbonen te zijn. Nou ja, hele grote, voor mij gevoel al reuzegrote.
Ik was gewoon blij verrast dat ze er nu al zijn. Misschien hebben we eind deze week onze eerste boontjes van de tuin al op tafel.


Af en toe laten we beide Sussex kippen loslopen.




Zo trouw als ze zijn blijven ze voor de ren rondscharrelen en denken er niet over om de wijk te nemen. Ik weet natuurlijk wel beter. Vorige week heb ik ze bij een omgedraaide tegel gezet om pizzebedden en mierenpoppen op te kunnen pikken. Maar helaas, de slimmeriken kregen toen ook de pluksla in beeld en vertrokken waren ze. Ze liepen er mooi tussendoor te pikken. Prachtig gezicht en helemaal op vrolijk waren ze hoe ze daar rond liepen. Toch was dit voor de sla niet de bedoeling...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten