zondag 10 juli 2011

nu weer tijd

9 juli

Prioriteit afgelopen weken bij studie gehad. Daarnaast ook nog een bruiloft (weekend in Gelderland) en Oerol (weekend Terschelling). Nog een aantal puntjes moesten op de i worden gezet. Als dit lukt, dat hoef ik in de vakantieperiode niet nog een en ander voor komend schooljaar te doen. En dit is gelukt.
Vorige week alles wat ik nog kon afronden, gerealiseerd. Dit voelt goed.
Tijd voor ontspanning. De tuin.
Wat hieronder volgt is het resultaat op dit moment. Ben natuurlijk s'avonds meestal wel even op de tuin geweest, maar dit was steeds zo kort mogelijk.

Na twee weken van overvloedige regen.


Courgette


Gele courgette


Ui


Tomaat


Rabarber (moet weer geoogst worden)


Paprika, deze is al mooi groot, maar moet nog rood kleuren.


Wortelen en snijbiet. Wij hebben nog nooit snijbiet gegeten.
Vanavond ga ik hiermee een hartige taart maken.


Worteloogst


Broccoli oogst


Onze moestuin op dit moment


Stokbonen


Stokbonen


Tomaten


In te vriezen broccoli


Wortelen


Pizza met courgette. Klaar om in de al voorverwarmde oven te doen.

1 opmerking:

  1. Hoi Sneker M.
    Ik heb je blog even bekeken.. Leuk! wat bijzonder die gele ronde courgette, die had ik nog nooit gezien.
    En verder ook leuke foto`s..een mooi tuintje.
    ga zo door!
    Groetjes
    Jet Appelvrouw

    BeantwoordenVerwijderen