woensdag 7 augustus 2013

Tuinbewoners

Voor vanmiddag lange tijd regen voorspelt.
Mooie reden om direct s'morgens naar de tuin te gaan. Om halfacht al een zonnetje en lekker rustig de dingetjes doen die wil doen. Het heeft geen haast. Morgen is er weer een dag dat ik tijd genoeg heb. Zo op de tuin bezig te zijn is dan echt genieten.


Zo heb ik het zaadbakje er weer eens bijgepakt om te kijken wat ik nu nog kan zaaien. Een wens is nog weer wat kropsla te zaaien. Hiervan en dan direct ook vast van de boerenkool heb ik 16 bakjes voorgezaaid.


Als tijdens zo'n werkje een tortelduif vlak naast je  op de grond gaat scharrelen is deze dag weer helemaal geslaagd. Een vogel die vlak bij me een bezoekje brengt geeft me gewoon het gevoel dat we allebei van de groentetuin genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten