vrijdag 4 januari 2013

Fruitboom verplaats

Weer een dag met mooi weer in de tuin bezig geweest. De aarbeienplantjes hebben hun plekje gekregen. In totaal 43 waar plaats voor was. De plantjes staan 35 cm van elkaar af en tussen de 4 rijen heb ik een afstand van 40 centimeter gehouden. Hierdoor kan ik er nog goed tussen staan en kan ik makkelijk schoffelen en houdt ik het overzicht zodat ik vermeerderen tegen kan gaan.

De rode bessenstruik heeft gezelschap gekregen van een fruitboom. Ik zou haast zeggen appelboom, maar ik weet het eigenlijk niet zeker. Afgelopen jaar heeft deze overgenomen boom na de stukgevroren bloesems geen vruchten gehad. Komend jaar proberen we het opnieuw.


Een roodborstje komt altijd als ik bezig ben bij me in de buurt. Dit alleen al geeft genoeg plezier om in onze groentetuin bezig te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten