maandag 24 december 2012

Plattegrond maken

Weken geleden heb ik op iemands blog een prachtige plattegrond van een moestuin gezien. Ik dacht nog, mijn oude wens een plattegrond op de computer te maken kan ik alsnog invullen. Ook dacht ik nog, dat programma vind ik zo weer terug...

Je raad het al. Ik ben al behoorlijk op zoek geweest de bedoelde plattegrond weer te vinden, maar nog zonder resultaat.
Teeltwissel in een nieuw te beginnen tuin met mooie vierkante vakken vraagt natuurlijk om een plattegrond. Een tekening heb ik natuurlijk al gemaakt, maar een programma met die tekening is wel veel makkelijker.
Vooralsnog geef ik mijn speurtocht niet op.

Op het moestuinforum kwam ik zojuist www.floorplanner.com tegen.
Snel een account aangemaakt en nu ben ik aan het stoeien met de mogelijkheden. De mogelijkheden zien er veelbelovend uit.

1 opmerking: