donderdag 12 juli 2012

vegetarische lasagne

Vanmiddag op tijd thuis en tijd voor de tuin, maar ja, ook er stond ook weer een fantastische toeretappe over de col de madeliane te wachten. Dus alleen maar naar de tuin geweest om te oogsten voor een lekker recept en de kippen eten gegeven en dan na de finisch aan de slag.

Het was maar goed dat ik toch eerder begonnen ben. Het recept uit een Jamie Oliver magazine (mei/juni) nam de nodige tijd. Wist ik ook wel, want zelf lasagne vellen maken is het lekkerst maar ook o zo bewerkelijk. Aan de andere kant, als je er even de tijd voor hebt, geeft dit wel voldoening om alles zelf te maken.


Het recept is veel groter dan ik gewend ben en ga ik dan ook niet plaatsen. Wel kan ik verklappen dat er naast de snijbiet, ui en tijm uit de tuin ook o.a. ricotta, 1,2 kg tomaten en mozzarella in zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten