zaterdag 18 februari 2012

kas dillema van overleden overbuurman

Vanavond op bezoek geweest bij de weduwe van mijn overbuur tuinman die in november plotseling is overleden. We moesten praten over de overname van wat er op zijn tuin aanwezig. Een grote kas, aggregaat, regenton en een zelfgebouwd kippenhok.

Nu hebben wij veel belangstelling voor die mooie tuin. Mooie ligging tegenover onze eigen tuin en ook groot. En natuurlijk een kas willen wij in de toekomst toch ook wel. Maar dit was dan ook direct het struikelblok waarom ik er vanavond niet met haar uitkwam. Zij wou eerst 1500 euro voor alles, maar is nu bereidt om naar 1000 te zakken. Voor mij moet het leuk blijven en voor een kas heb ik hooguit een paar honderd euro over. Ik heb haar 500 geboden. Ook verteld dat de kas vast meer waard is, maar dat ik zoveel niet voor een kas overheb. Helaas kwamen we er niet uit en ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren.

Een andere tuin die ons al is aangeboden heeft nu onze voorkeur en die heeft een huisje ter overname. Dit ga ik komende week regelen. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten